به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شکست عجیب از بورنموث در لیگ برتر خود را برای پذیرایی از بایرن مونیخ در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان مهیا می‌کند. بایرن هم شنبه در بوندسلیگا برابر فرانکفورت شکست عجیب 5-1 را تجربه کرد. یونایتد باید بایرن را ببرد و امیدوار باشد بازی گالاتاسرای و کپنهاگن نیز مساوی شود.

1965269

شیاطین سرخ قعرنشین گروه هستند اما اولین سوال از تن‌هاخ در مورد امیدواری به فتح لیگ قهرمانان بود. مربی هلندی پاسخ داد: «اول اینکه وقتی فصل را شروع می‌کنیم، به قهرمانی در رقابت‌ها فکر نمی‌کنم. ما هنوز فرصت داریم ولی صعود در دست ما نیست. برای ماندن در رقابت‌های اروپایی باید این بازی را ببریم تا حداقل راهی لیگ اروپا شویم.»

وضعیت مصدومان: «این یک تقویم فشرده است. ما هنوز یک تمرین دیگر پیش‌رو داریم و من فعلا در مورد مصدومانی که در دسترس خواهند بود، مطمئن نیستم. در مورد ویکتور لیندلوف باید تا فردا منتظر باشیم.»

چرا به یونایتد مطمئن هستید؟ «این تیم ماست و تا اینجا ما بازی‌های خوبی نیز داشته‌ایم. ما قادریم هر حریفی در دنیا را شکست دهیم. بازی مقابل چلسی، اورتون و حتی مقابل گالاتاسرای گواه این ادعا هستند.»

1963440

بهبود نقاط ضعف: «ما باید روی این موضوع کار کنیم. این مسئولیت من است که وضعیت تیم را بهبود ببخشم. من همه چیزم را برای موفقیت یونایتد خواهم داد، بازیکنان نیز همینطور. من می‌توانم ویدیوی بازی با چلسی را به آنها نشان دهم و بگویم می‌توانیم همیشه مثل این بازی باشیم. اگر استراتژی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.»

پیامی برای هواداران: «این واضح است که اولدترافورد ورزشگاه خوبی برای حریفان نیست. تا زمانی که من اینجا هستم، اینجا متحد کنار هم خواهیم بود. ما باید به آنها انرژی بدهیم و آنها نیز به ما.»

چرا یونایتد نمی‌تواند مانند فصل گذشته ثبات داشته باشد؟ «فصل قبل ما یک ترکیب منسجم داشتیم که تغییرات زیادی نداشت. به‌خصوص در خط دفاعی و این به شما کمک می‌کند. فکر می‌کنم این فقط مشکل ما نیست و در خیلی از تیم‌های لیگ برتر چنین معضلی را می‌بینم.»

شکست بازی رفت برابر بایرن: «در آن بازی مقاطعی وجود داشت که ما خیلی خوب بازی کردیم. برای مدت طولانی مبارزه کردیم و اشتباهاتی هم داشتیم که قابل اجتناب بودند. وقتی مقابل بایرن بازی می‌کنید باید در بهترین فرم خود باشید. چلسی نیز تیم فوق‌العاده‌ای بود ولی ما بر آنها تسلط داشتیم.»