به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از بهترین افرادی که از توانایی محمدرضا گلزار در رشته پدل باخبر باشد، امین منوچهری است. مهاجم سابق استقلال که در تهران و دبی بارها با این بازیگر مشهور در زمین پدل روبرو شده و بازی کرده، از انتخاب گلزار به عنوان عضو هیئت رئیسه و سرپرست تیم ملی پدل دفاع می‌کند.

امین منوچهری در خصوص واکنش‌هایی که در روزهای اخیر به پست جدید ورزشی محمدرضا گلزار مطرح شده، به "ورزش سه" گفت: "قطعا انتخاب رضا گلزار به نفع پدل است. به واسطه حضور او این رشته خیلی بیشتر از قبل دیده می‌شود و حتی نیازی نیست دیگر به خیلی‌ها توضیح بدهیم که پدل چیست چون خودشان این رشته را می‌بینند و می‌شناسند. با اینکه خودش فشار زیادی را به‌خاطر قبول کردن این پست تحمل می‌کند و صحبت‌های زیادی در روزهای اخیر در این‌باره صورت گرفته، اما من معتقدم این انتخاب برای ورزش پدل بسیار به‌جا و خوب بود".

مهاجم سابق استقلال که خودش جزء طرفداران اصلی پدل و یکی از فعالان در این رشته به حساب می‌آید، در رابطه با تاثیر حضور گلزار روی پدل می گوید: "هم از نظر جذب اسپانسر، هم برگزاری اردوهای تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی قبل از مسابقات آسیایی پیش‌رو حضور رضا گلزار به پدل کمک می‌کند و باعث ایجاد یک نگاه مثبت خواهد شد. پدل پتانسیل بسیار بالایی دارد و خیلی از ورزشکاران حرفه‌ای دنیا و افراد تاثیرگذار در جهان به سمت این رشته آمدند. خود این ورزش هم جذابیت زیادی دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد."

1965282

منوچهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتقادات از حضور یک بازیگر در یک پستی مدیریتی ورزش واکنش نشان داد و عنوان کرد: "من هم شنیدم که می‌گویم چرا گلزار به عنوان یک بازیگر وارد ورزش شده و آیا سابقه‌ای در این رشته دارد. به نظر من اگر بخواهیم مقایسه در فوتبال هم هیچ‌وقت رئیس و هیئت رئیسه فوتبالی نبودند. حتی مدیرعامل باشگاه‌ها هم حتما نباید فوتبال بازی کرده باشند. مهم دستاوردی است که یک مدیر بتواند برای مجموعه خودش بیاورد و رضا گلزار هم از این قضیه مستثنی نیست."