به گزارش "ورزش سه"، النصر با نتیجه 5-2 در ورزشگاه الشباب به برد دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی خادم الحرمین راه یافت.  

ویدئو: 319144

گل‌های النصر در این برد را سکو فوفنا (17)، سادیو مانه (28)، عبدالرحمان غریب (5+45)، کریستیانو رونالدو (74) و محمد مران (6+90) به ثمر رساندند.

کارلوس جونیور (24) و هتان باهبری (90) برای الشباب گلزنی کردند و یانیک کاراسکو اسپانیایی هم در دقیقه 15 یک ضربه پنالتی مهم را از دست داد.

بازی توسط دو تیم با سرعت بالا آغاز شد و الشباب در دقایق ابتدایی نسبت به حریف برتری داشت. فهد المولد پس از گذشت 9 دقیقه در آستانه باز کردن دروازه بود اما نواف العقیدی، دروازه‌بان النصر، ضربه او را مهار کرد.

النصر با ضربه محکم کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی که از بیرون محوطه جریمه ارسال شد، به این حمله پاسخ داد که کیم سونگ یو، دروازه‌بان اهل کره جنوبی، خیلی خوب توپ را مهار کرد.

1965412

ایوان بارتون، داور سالوادوری این دیدار، پس از خطای عبدالرحمن قریب، بازیکن النصر روی کاراسکو اسپانیایی، مهاجم الشباب، یک ضربه پنالتی اعلام کرد که این بازیکن در دقیقه 15 این ضربه را از دست داد.

سکو فوفانا موفق شد روی ضربه مهار شده سادیو مانه توپ را وارد دروازه کرد و النصر را در دقیقه 17 پیش انداخت. کارلوس جونیور توانست با ضربه سر در دقیقه 24 بازی را به تساوی بکشاند و مانه در دقیقه 28 روی پاس اوتاویو موفق شد النصر را دوباره در نیمه اول پیش بیندازد.

1965411

پس از گل دوم، بازیکنان النصر جریان بازی را در دست گرفتند تا عبدالرحمن قریب با گل سوم روی پاس برزوویچ کروات در دقیقه 4+45، تفاضل این تیم را افزایش دهد.

1965413

نیمه دوم با فرصت خوب برای الشباب آغاز شد اما فهد المولد توپ را با فاصله زیاد به بیرون فرستاد. در پاسخ این حمله سپس رونالدو ضربه محکمی زد، اما توپ در چارچوب جای نداشت.

ایگور بیشچان کروات، سرمربی الشباب، در دقیقه 63 اور بانگا آرژانتینی را وارد بازی کرد و عبدالله ردیف از بازی خارج شد. 7 دقیقه بعد کارلوس مصدوم شد و هتان باهبری به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

1965414

از رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان النصر، توپ به اوتاویوی پرتغالی رسید، او توپ را به کریستیانو داد و ستاره پرتغالی در دقیقه 74 توپ را وارد دروازه کرد.

لوئیس کاستروی پرتغالی به دنبال پیش افتادن النصر 5 تعویض با فاصله‌های کوتاه انجام داد که کریستیانو در دقیقه 82 با محمد ماران تعویض شد.

1965415

باهبری، بازیکن تعویضی، توانست با استفاده از توپ بلوکه شده دروازه‌بان النصر اختلاف را کم کند و در دقیقه 90 گلزنی کرد. این آخرین گل بازی نبود و ماران در دقیقه 6+90 گل پنجم النصر را وارد دروازه حریف کرد.

تیم‌های الهلال و الخلیج پیش از این راهی مرحله نیمه نهایی شده بودند و برنده دیدار بین الفیصلی و الاتحاد هم دیگر تیم راه یافته به دور بعدی خواهد بود.