به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. رسانه‌های زیادی در هفته‌های گذشته ادعا کرده‌اند که مذاکرات تمدید قرارداد او با باشگاه بسیار پیچیده شده است و ممکن است این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان آینده بایرن را ترک کند.

رسانه‌ها از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او نام برده‌اند. رئال از وضعیت دیویس آگاه است و می‌داند که موضوع تمدید قرارداد او در وضعیت مناسبی نیست.

1965545

دیروز وقتی از کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن، در مورد آینده دیویس سوال شد، او پاسخ داد: «فونزی هنوز یک سال و نیم دیگر با ما قرارداد دارد و مذاکرات با او در جریان است. در چند هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد.»

1951985

در همین رابطه بیلد نوشت که دیویس از بایرن درخواست دستمزد 15 میلیون یورویی کرده که او را همردیف ستاره هایی چون لروی سانه، کومان و گورتسکا قرار خواهد داد. در واقع اگر بایرن این درخواست دستمزد بالا را رد کند، رئال مادرید آماده است تا برای انتقال دیویس با باشگاه آلمانی وارد مذاکره شود.

طبق ادعای بیلد، بایرن قصد دارد هر طور شده مانع این انتقال شود و برای این مهم برنامه خاصی دارد. قرار شده دستمزدی نه 15 میلیون یورویی بلکه نزدیک به این رقم به دیویس ارائه شود و منتظر پاسخ نهایی او خواهند بود. گفته می شود این رقم بین 10 تا 13 میلیون یورو خالص است.