به گزارش "ورزش سه"، کین از زمان پیوستن به بایرن مونیخ به ستاره بی چون و چرا و ناجی این تیم تبدیل شده و عملکرد درخشانی را در خط حمله آنها به نمایش گذاشته است. 

او تا به حال در 13 بازی در بوندسلیگا 18 گل به ثمر رسانده و  رکوردهای بسیاری را در فاصله چند ماه پس از حضورش در آلیانز آرنا به نام خودش به ثبت رسانده که بسیاری از فوتبال‌دوستان را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده که آنها به تمجید از او روی بیاورند. 

این ستاره انگلیسی از محبوبیت خاصی هم در بین کادر فنی و بازیکنان بایرن برخوردار است و بسیاری از بازیکنان این تیم او را به عنوان بهترین بازیکن حاضر در مونیخ معرفی می‌کنند. 

1956997

کومان هم از این قاعده مستثنی نیست و به نظر می‌رسد که درخشش کین در ترکیب بایرن باعث شده که او علاوه بر این که از بازی در کنارش لذت ببرد، کمی هم از این اتفاق شوکه شود. 

این ستاره فرانسوی در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره درخشش کین اظهار داشت:« من می‌دانستم که او بازیکن خیلی خوبی است اما اصلا نمی‌دانستم که تا این حد خوب و درخشان است.»

بایرن امشب باید در انگلیس و در ورزشگاه اولدترافورد روبروی منچستریونایتد قرار بگیرد و کین قصد دارد در بازگشت به این ورزشگاه بار دیگر برای شیاطین سرخ دردسرساز شود.