به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره بهترین‌ها در فوتبال همواره یکی از موضوعاتی بوده است که هواداران و اهالی فوتبال به آن می‌پردازند.

بحث بهترین‌ها در زمین معمولا بین هواداران کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است و در آینده نیز احتمالأ درباره ارلینگ هالند و کیلیان امباپه صحبت شود. هر کدام از هواداران و افراد حاضر در بحث استدلال‌های خودشان را درباره اینکه چرا بازیکن مدنظرشان بهترین بازیکن جهان است، ارائه می‌دهند.

یکی از بخش‌های دیگر این بحث، اختلاف نظر اهالی فوتبال درباره بهترین سرمربی جهان است. هواداران مربیان زیادی را بهترین مربی جهان می‌دانند و دو قطبی خاصی در بین سرمربیان وجود ندارد.

1965645

از سر الکس فرگوسن، ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی و چند تن دیگر به عنوان بهترین مربیان جهان نام می‌برند. اما رود گولیت در مصاحبه جدیدش کارلتو را بالاتر از همه آنان قرار داده است.

او گفت: «من فکر می‌کنم آنچلوتی به دلیل قهرمانی‌هایش در لیگ قهرمانان کمی از سر الکس و پپ برتر است. پپ و سر الکس هر دو بخشی از تاریخ هستند، اما بیایید به دستاوردهای آنچلوتی نگاه کنیم. او پادشاه پادشاهان است، بهتر از هر مربی دیگری.»