به گزارش "ورزش سه"، اوتو یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم ولورهمپتون در دوران نونو اسپیریتو سانتو بود، اما در دو فصل اخیر با افت فاحشی مواجه شده است و حالا با رفتار عجیب در تمرین، به طور کامل از تیم کنار گذاشته شده است.

ماجرا از این قرار بود که باشگاه ولوز چند روز پیش اعلام کرد اوتو به دلایل انضباطی تا اطلاع ثانوی با تیم اصلی تمرین نخواهد کرد. دلیل این تصمیم از سوی باشگاه اعلام نشد.

1965785

امروز نشریه اتلتیک در گزارشی خبر داد که اوتو در یکی از تمرینات ولوز، با آرنجش به شکل خطرناکی به چیروا، بازیکن ۲۰ ساله تیم، ضربه زده است. پس از این اتفاق یک درگیری کوچک به وجود آمد و یکی از اعضای کادر مربی‌گری باشگاه وارد زمین شد تا بازیکنان را پراکنده کند اما اوتو به سوی آب دهان پرتاب کرد.

او سپس به اتاق بازیکنان رفت، جایی که بازیکنان قبل و بعد از تمرین استراحت می‌کنند. او در آنجا تلویزیون را شکست و به یکی از میزها آسیب وارد کرد. این باشگاه با واکنش شدید باشگاه روبرو شد و به او اطلاع داده شده است که تا آخر ژانویه حق تمرین با تیم را ندارد و به نظر می‌رسد که باشگاه قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی ماه آینده این بازیکن را به فروش برساند.