به گزارش "ورزش‌سه"، مراسم تکریم محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان پیش از ظهر امروز در محل باشگاه سپاهان برگزار شد.

نیکفر در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات ساکت تقدیر کرده و تاکید کرد باشگاه سپاهان همانند گذشته برطبق اصول حرفه‌ای و پهلوانی عمل کرده تا غرور اصفهان و ایران در میادین ملی و بین‌المللی باشد.

سرپرست باشگاه سپاهان همچنین ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و همدلی اعضای باشگاه، تیم‌های ورزشی سپاهان در رقابت‌های مختلف عناوین قهرمانی را به دست بیاورند.

ساکت نیز از همه مدیران و کارمندان باشگاه سپاهان به پاس زحماتی که در دوره مسؤولیت وی انجام دادند، تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد که برند سپاهان با حضور نیکفر مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهد. مدیرعامل سابق سپاهان همچنین به طوره ویژه از  حمایت ‌های شرکت فولاد مبارکه و طیب نیا و نیز همراهی و زحمات هیأت مدیره باشگاه سپاهان، آقایان یوسف‌زاده، لطفی و میرحیدری تشکر و قدردانی کرد.

در پایان مراسم به پاس قدردانی هدیه‌ای از سوی پرسنل باشگاه به دست نیکفر به ساکت اهدا شد؛ گرفتن عکس یادگاری اعضای باشگاه سپاهان با نیکفر و ساکت پایان بخش این مراسم بود.

1966113
1966114

1966115

1966116
1966117
1966118
1966119
1966120
1966121

پس از این مراسم، منوچهر نیکفر و محمدرضا ساکت در تمرین تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سپاهان حاضر شده و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

ژوزه مورایس سرمربی فوتبال سپاهان در این دیدار، ضمن تجلیل از حمایت ها و فعالیت‌های ساکت، خطاب به مدیرعامل سابق باشگاه گفت: «تیم فوتبال و هواداران هیچ‌گاه زحمات ساکت را فراموش نخواهند کرد و دلتنگ او خواهند بود. من نیز از روز اول که به سپاهان آمدم، شما را انسان و مدیر باکیفیتی یافتم و بابت تمام فعالیت‌های شما ممنونم و دلتنگ شما خواهم شد.»