به گزارش "ورزش سه"، فیلیپس در طول این فصل فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده و پپ گواردیولا هم پیش از این گفته بود که این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. 

با این حال، این بازیکن در جریان آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان مقابل ستاره سرخ بلگراد در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و توانست اولین گل این فصلش را در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. 

این ستاره جوان که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2022 از لیدز یونایتد جدا شد تا پیراهن سیتی را به تن کند، از این که توانسته است این گل را به ثمر برساند بسیار خوشحال بود و هالند هم پیامی برای او فرستاد.

این بازیکن که در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و در بازی این هفته مقابل ستاره سرخ هم غایب بود، از خانه مشغول تماشای این دیدار بود و تصویری از شادی گل فیلیپس را در استوری اینستاگرامش با قلبی آبی منتشر کرد تا به این شکل حمایتش را از او نشان داده باشد. 

1966489

پیش از این گفته شده بود که فیلیپس به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا خواهد شد و دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی او معرفی شده بودند.