به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. ما خیلی بهتر بازی کردیم و مستحق برد بودیم. نشد، یک‌سری چیزها دست ما نیست. بچه‌ها هم تلاش خودشان را کردند؛ اما فقط می‌شود لبخند زد. اگر حرفی بزنیم، قوانینی گذاشته‌اند که متأسفانه محرومیت و جریمه‌های نقدی سنگین لحاظ می‌شود. به نظرم همین لبخند گویای همه چیز است.

او در پاسخ به اینکه آیا داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد، گفت: من نظر شخصی‌ام را می‌گویم و لطفاً ما را جریمه نکنید. به نظر من نبود. اگر بازبینی کنید و خودتان ببینید، متوجه می‌شوید. ما تازه فهمیدیم چرا استقلالی‌ها آنقدر می‌گفتند VAR بیاید. واقعاً مستحق این تساوی نبودیم و حق ما برد بود.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه پرسپولیس بعد از گل عملکرد خوبی نداشت، عنوان کرد: من این را قبول ندارم. ما هر ۴-۵ روز بازی داریم و قطعاً خستگی در ساق پای بچه‌ها هست و اکثر تعویض‌هایمان به‌خاطر این خستگی، زودهنگام است. ما تلاش خودمان را کردیم و بچه‌ها هم از جان و دل مایه گذاشتند. بازی تمام شد اما اگر فیلم بازی را ببینید، متوجه می‌شوید. نیاز نیست که سؤالی از ما بپرسید.

او درباره فشار نیمکت تیم حریف به داور مسابقه گفت: من راجع به تیم حریف صحبت نمی‌کنم و درباره خودمان صحبت می‌کنم.

او در‌ پایان درباره درگیری با بازیکنان حریف توضیح داد: تنش خاصی نبود و فقط من بعد از گل به بازیکن حریف گفتم شما باید احترام هواداران رقیب‌تان را داشته باشید. به نظرم در جو بازی قرار گرفتند و این تساوی برایشان ارزشمند بود و حق هم داشتند که دور افتخار بزنند. من فقط گفتم نباید جلوی هواداران ما چنین واکنشی نشان بدهند.