به گزارش "ورزش سه"، برایتون شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا روبه‌روی المپیک مارسی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد.

این پیروزی که با گل ژوائو پدرو در فاصله دو دقیقه تا پایان وقت قانونی این بازی به دست آمد باعث شد که آنها به عنوان صدرنشین گروه و به‌صورت مستقیم راهی مرحله یک هشتم شوند و مارسی چاره‌ای جز حضور در مرحله پلی آف نداشته باشد.

دی زربی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این بهترین لحظه عمرم از زمان حضور در این تیم است اما باید موضوع جالبی را هم بدانید. من هشت سال پیش در لیگ دسته سوم ایتالیا در بازی پلی آف برابر رینو شکست خوردم. 

1950073

بلافاصله پس از این بازی به فکر بازیکنان سابقم در فوجا افتادم چون ضربه خیلی بدی خوردیم. وقتی شما در چنین دیداری شکست می‌خورید، هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. من همیشه خاطرات آن بازی را در ذهنم دارم.»

او در ادامه با اشاره به بازی خوب بازیکنانش اضافه کرد: «ما هنوز هیچ جامی به دست نیاوردیم اما بسیار خوشحال هستیم و به این بازیکنان افتخار می‌کنیم. پیش از بازی به بازیکنانم گفته بودم که این بازی بیشتر از آنها برای ما مهم است. مارسی به بازی در رقابت‌های اروپایی عادت دارد. این لحظه‌ای تاریخی و فراموش نشدنی برای ما بود.»