به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک بازی خارج از خانه در مستایا مقابل پالنسیا به تساوی ۱-۱ دست یافت. آنها ابتدا در این بازی به برتری رسیدند ولی خیلی زود گل مساوی را خوردند و دیگر نتوانستند به پیروزی دست یابند.

آنها که هفته پیش نیز مقابل خیرونا با نتیجه ۴-۲ شکست خوردند و در بازی آخرشان در چمپیونزلیگ برابر رویال آنتورپ باختند، دوباره در بحران فرو رفته‌اند. اگر خیرونا در بازی این هفته‌اش پیروز شود، فاصله شاگردان ژاوی هرناندز تا صدر به ۹ امتیاز خواهد رسید.

1967694

پدری، ستاره جوان بارسا در بازی امشب به صورت کامل حضور داشت و با اینکه تیمش نتیجه خوبی کسب نکرد، اما عملکردی قابل قبول ارائه داد. او پس از بازی نیز درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

او گفت: «در وضعیت خوبی نیستیم. روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و باید از این وضعیت خارج شویم. ما در کنار مربی‌مان هستیم. ما باید با همدیگر باشیم تا بتوانیم وضعیت را تغییر دهیم. هر نتیجه‌ای که برد نباشد برای ما نتیجه بدی است و به دردمان نمی‌خورد. امروز باید گل می‌زدیم و کمی اعتماد به‌نفس‌مان را بهتر می‌کردیم که در این امر موفق بودیم. به نظرم نسبت به بازی خیرونا بهتر شده‌ایم و باید همین روند را ادامه دهیم.»