به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر تلاش برای کسب قهرمانی، بدون شک رسیدن به عنوان آقای گلی یکی از مهمترین اهداف ستاره‌های پرشمار شاغل در لیگ حرفه‌ای عربستان است که در این زمینه، رونالدو را می‌توان مصمم‌ترین فرد برای کسب این عنوان دانست.

فوق ستاره پرتغالی النصر آمار بسیار خوبی را در این فصل از خود به جا گذاشته و تاکنون در پانزده مسابقه لیگ حرفه‌ای، شانزده مرتبه موفق به گلزنی شده و سهم مهمی در رسیدن تیمش به رتبه دوم جدول رده بندی داشته است.

با این حال، او یک تعقیب کننده جدی در تیم رقیب دارد. الکساندر میتروویچ صربستانی که بهترین خرید این فصل الهلال بوده، فقط یک گل کمتر از رونالدو به ثمر رسانده و در نزدیک‌ترین فاصله ممکن، کاپیتان تیم ملی پرتغال را تعقیب می‌کند.

1967665

میتروویچ که این تابستان از فولام به لیگ عربستان آمد، توانسته است در تمامی هشت مسابقه اخیر تیمش در لیگ حرفه‌ای گلزنی کرده و فاصله‌اش را با رونالدو کاهش دهد.

اکنون میتروویچ پانزده گله در تعقیب رونالدو به سر می‌برد و با گلی که در دیدار برابر الوحده به ثمر رساند، به یک قدمی فوق ستاره رسید هر چند که النصر یک بازی کمتر نسبت به الهلال دارد.

علاوه بر این، میتروویچ طی 25 دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای الهلال به میدان رفته، موفق شده 23 بار گلزنی کرده و چهار بار نیز پاس گل بدهد که آمار فوق العاده بی نظیری محسوب می‌شود.