به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب توجه در فهرست فولاد کمبود بازیکن و نبود نفرات مدنظر ایگناسیو مارتینز بوده که موجب شده این سرمربی اسپانیایی نگاه ویژه‌ای با آکادمی این باشگاه داشته باشد و از بازیکنان کم سن و سال در دیدارهای اخیرشان بهره ببرد که همان‌ها فعلا توانستند نمایش خوبی ارائه داده و حتی گلزنی کنند.

فولاد خوزستان در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال محمد عسکری، بازیکن 17 ساله تیم نوجوانان ایران، محمد خادمی‌منفرد 20 ساله و عادل آرغند 23 ساله را در ترکیب اولیه داشت که شاگردان ایگناسیو مارتینز توانستند صدرنشین لیگ برتر را متوقف کنند، اما یکی از همین جوانان در دیدار اخیرشان برابر سپاهان گلزنی هم کرد.

1967730

عادل آرغند که پس از هفت حضور تعویضی، در دو مسابقه پیاپی مقابل استقلال و سپاهان به ترکیب اولیه رسید، در دیدار اخیرشان در ورزشگاه نقش جهان توانست ارسال محمد علی‌نژاد و پاس ساسان انصاری را با شوت محکم تبدیل به گل کند و اختلاف  را به حداقل برساند.

بدون شک درخشش این جوانان در ترکیب فولاد کاری می‌کند تا مارتینز نگاه ویژه‌تری نسبت به آنها در آکادمی این باشگاه داشته باشد؛ چه بسا اینکه چندی پیش هم پنج بازیکن تیم نوجوانان ایران به تیم بزرگسالان اضافه شدند و از این بین عسکری در دو مسابقه لیگ برتر هم به ترکیب رسید.

عکس: وحید مومن‌زاده