به گزارش "ورزش سه"، سپاهان تا اینجای لیگ بیست و سوم بدون شک بهترین تیم لیگ بوده است. این تیم در لیگ بیست و سوم خلیج فارس، تا اینجای فصل با وجود کسر ۴ امتیاز به علت رعایت نکردن سقف بودجه، فوق‌العاده عمل کرده و با یک بازی کمتر نسبت به استقلال، تیم صدرنشین، ۲۴ امتیازی‌ست. ۹ برد، یک مساوی و یک باخت نتایج مورایس در این فصل بوده و زردپوشان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و به عنوان یکی از برترین تیم‌های دوم این تورنمنت، تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

این تیم پیش از شروع لیگ در فصل نقل و انتقالات رضا شکاری، کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر، برایان دابو، رضا اسدی، هادی محمدی و احسان پهلوان‌نژاد را به خدمت گرفت و نفراتی چون آریا یوسفی و جواد حسین‌نژاد در این تیم بیش از قبل مورد توجه قرار گرفتند.

سپاهان با امکانات و بودجه خوبی که دارد، به زعم کارشناسان بهترین نقل و انتقالات بین تیم‌های لیگ برتری را داشته و در بازی‌های برگزار شده هم، سود این نقل و انتقالات خوب را برده است.

سپاهانی‌ها در ۱۱ بازی برگزار شده خود در لیگ برتر، ۲۷ گل زده‌اند و خط حمله آتشین این تیم با اختلاف فاحشی در صدر قرار دارد. زردپوشان اصفهانی ۱۰ گل دریافت کرده‌اند و از این حیث در رتبه چهارم قرار دارند و حال نکته اصلی این است که در تمام نتایج این فصل سپاهان مهر و امضای خریدهای جدید سپاهان را می‌بینید.

سپاهان ۳ - تراکتور یک
رضا اسدی (۱ گل) و رضا شکاری (۱ گل و ۱ پاس گل)

سپاهان ۲- ذوب آهن صفر
رضا اسدی (۱ گل و ۱ پاس گل)

سپاهان ۱- استقلال صفر
رضا اسدی (۱ گل)

سپاهان ۳- پیکان صفر
رضا اسدی (۱گل)

سپاهان ۴- صنعت نفت یک
رضا اسدی (۱ گل) و عیسی آل‌کثیر (۲ گل)

سپاهان ۱- نساجی یک
بدون عملکرد خاص از خریدها

سپاهان ۲- ملوان سه
رضا اسدی (۱ گل)

سپاهان ۱- پرسپولیس صفر
رضا اسدی (۱ گل)

سپاهان ۳- استقلال خوزستان یک
رضا اسدی (۱ پاس‌گل)

سپاهان ۴- مس رفسنجان یک
رضا شکاری (۱ گل)، کاوه رضایی (۱ پاس گل) و رضا اسدی (۱ پاس‌گل)

سپاهان ۳- فولاد یک
کاوه رضایی (۱ گل)

نتیجه‌ای که مشخص است ۱۲ گل از ۲۷ گل این فصل تیم سپاهان توسط بازیکنانی زده شده که باشگاه سپاهان برای جذب آنها حاضر شد، قید امتیازاتش را بزند و با جذب این نفرات جایگاهی ویژه در بالای جدول داشته باشد.