به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم بوندسلیگا روبه‌روی اشتوتگارت به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 شکست دهد. 

شاگردان توماس توخل هفته گذشته با نتیجه 1-5 برابر آینتراخت فرانکفورت شکست خورده بودند و به نظر می‌رسد که تلخی این شکست هنوز بازیکنان این تیم را آزار می‌دهد. این در حالی است که آنها با پیروزی برابر منچستریونایتد در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سعی کردند این باخت را جبران کنند. 

با این حال، سه گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رسید و سه امتیاز ارزشمندی که در این بازی به دست آمد باز هم از سوی بازیکنان این تیم برای جبران آن باخت به هواداران هدیه شد. 

1965237

نویر پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌خواستیم امروز بار دیگر پیروزی و حس خوب را به هواداران بدهیم. از همان ابتدا سعی کردیم که در جریان بازی قرار بگیریم و به خوبی دفاع کنیم، درست مثل کاری که برابر منچستریونایتد انجام دادیم.

فرصت زیادی برای گلزنی به تیم حریف ندادیم و صبر کردیم تا از ضد حمله استفاده کنیم. متاسفانه یک یا دو موقعیت برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم اما در مجموع شایسته پیروزی بودیم و کسب این امتیازات بودیم. شب موفقیت‌آمیزی بود.»