به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در حالی مقابل ملوان انزلی شکست خورد که نارنجی پوشان به شدت نسبت به داوری این بازی و قضاوت حسن اکرمی اعتراض داشتند و معتقد بودند بازیکن تیم حریف باید در دقایق ابتدایی اخراج می‌شد و پس از آن هم اشتباهات دیگری انجام داد.

مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان پس از دیدار با ملوان در نشست خبری عنوان کرد: فکر می‌کنم نجابت، سکوت و حرف نزدن و اعتراض نکردن ما به مسائل داوری در هفته‌های گذشته برای کمیته داوران و دوستان ما در فدراسیون فوتبال لوث شده است. نمی‌دانم چطور باید صدای اعتراض خودمان را به قضاوت آقای اکرمی و کمک‌های ایشان به گوش مسئولان فدراسیون و شخص آقای افشاریان برسانیم.

او با بیان «متاسفانه امروز هم ضرر کردیم»، گفت: شاید مصاحبه‌هایی که دوستان ما در باشگاه ملوان در روزهای گذشته انجام دادند و درباره داوران صحبت کردند تاثیرگذار بوده، سرپرست‌شان که صبح امروز در مصاحبه‌ای عجیب گفته بود بازی باید سه بر صفر شود! شاید چون این کارها را نمی‌کنیم مغفول و مظلوم می‌شویم. امیدوارم جایی جلوی این قصه‌ها گرفته شود.

مدیر رسانه تیم مس رفسنجان اضافه کرد: ما قطعا از قضاوت تیم داوری امروز شکایت می‌کنیم، هرچند که می‌دانیم فایده‌ای ندارد و کسی نمی‌تواند امتیاز ما را برگرداند.

وی‌ای‌آر یک تکنولوژی است و به کمک آدم‌ها آمده است. اگر می‌خواهیم وی‌ای‌آر تاثیر خوبی بگذارد، باید خودمان هم مدیریت خوبی داشته باشیم. در نهایت آن، آدم است که تصمیم‌گیری می‌کند. به نظرم در اولین مسابقه تاریخ لیگ برتر که وی‌ای‌آر را استفاده کردند، مدیریت خوبی در بازی صورت نگرفت؛ هم بازیکنان تقاضای زیادی برای بازبینی صحنه‌ها داشتند، هم جو مناسبی به وجود نیامد.
اگر قرار است باز هم تکنولوژی به کمک فوتبال ایران بیاید، باید مدیریت شود. اگر قرار باشد این مورد هم مدیریت نشود، مشکلات داوری هم حل نخواهد شد.