به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش کهنه‌کار آلمانی مدتی هست که در حال مذاکره با بایرن بر سر تمدید قرارداد بوده است و به گفته برخی خبرنگاران نزدیک به باشگاه بایرن، او با امضای قرارداد جدیدی موافقت کرده است که تضمین خواهد کرد او تا تابستان 2025 در این باشگاه بماند. این بازیکن 34 ساله در تابستان زیر نظر باشگاه منچستریونایتد بود، چرا که اریک تن‌هاخ یکی از طرفداران پر و پا قرص این ستاره آلمانی است و حتی گفته می‌شود یونایتد برای پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه هم به آمدن او امید دارد.

بسیاری به دلیل کم شدن دقایق بازی مولر در بایرن این احتمال را می‌دادند که این ستاره بخواهد برای فاز پایانی دوران فعالیتش به تیمی دیگر برود تا بتواند از تجربه و نقش رهبری‌اش بیشتر استفاده کند. مسیری که به نظر نمی‌رسد مولر در حال حاضر به آن فکر کند.

1968316

تصمیم مولر برای ماندن در این باشگاه تا سال 2025 مطمئناً هری کین، فوق ستاره باشگاه آلمانی را خوشحال خواهد کرد. طبق گزارشی از اتلتیک، کاپیتان تیم ملی انگلیس رابطه نزدیکی با ستاره آلمانی دارد و او را در کنار لروی سانه، وینگر سابق منچسترسیتی، یکی از بهترین دوستان خود می‌داند.

تیم توماس توخل در حال حاضر در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار دارد و با یک بازی کمتر 4 امتیاز با بایرلورکوزن در صدر جدول فاصله دارد. آنها روز چهارشنبه مقابل وولفسبورگ در بوندسلیگا به میدان خواهند رفت.