به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان دیشب در خانه خود مقابل ملوان شکست 4 بر یک را تجربه کرد؛ بعد از این مسابقه مسی‌ها نسبت به تصمیمات حسن اکرمی و کمک‌هایش در جریان این مسابقه بسیار گلایه‌مند بودند و ناراحتی خود را رسانه‌ای کردند.

ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان، هم در کنفرانس مطبوعاتی خود با بیان این جمله که «اکرمی را به خدا واگذار می‌کند» به تیم داوری انتقاد کرد. ناراحتی مسی‌ها اما در طول بازی هم ادامه داشت و ساکت الهامی که در فصل جاری بیشتر او را بسیار آرام کنار زمین دیده بودیم، دیروز برافروخته شد و اعتراض‌های زیادی به داور وسط انجام می‌داد.

1968563
1968564

مسی‌ها به سه صحنه داوری در بازی با ملوان انتقاد داشتند؛ یکی خطای هند بازیکن ملوان در دقیقه 10 بود که نارنجی‌پوشان اعتقاد دارند باید مدافع حریف اخراج می‌شد. صحنه دوم آفسایدی است که در دقیقه 30 از سجاد شهباززاده گرفته شد و صحنه سوم اخراج جلال علی‌محمدی است که اعضای تیم مس رفسنجان اعتقاد دارند او اصلا خطایی انجام نداده و مستحق دریافت کارت زرد دوم نبوده است.

1968565
1968566

با همه این‌ها شب تلخی برای ساکت الهامی و طرفداران مس رفسنجان پشت سر گذاشته شد؛ آنها از اشتباهات داوری گلایه‌مند بودند و به کمیته داوران اعتراض خود را بیان کرده‌اند.

عکس‌ها: حسین برزیده