اخبار دریافتی حکایت از توافق پرسپولیس و میلاد سرلک دارد

به نظر می رسد مشکل چندانی برای توافق میلاد سرلک و پرسپولیس برای ادامه کار وجود ندارد.

به گزارش طرفداری، این طور که از شواهد و قرائن پیداست مشکلی بابت تمدید قرارداد میلاد سرلک وجود ندارد و او در لیگ بیست و دوم نیز بازیکن پرسپولیس خواهد بود. آن هم در حالی که طی هفته های اخیر شایعاتی پیرامون اختلاف مالی سرلک و رضا درویش در رسانه ها منتشر شده بود.

رضا درویش در آخرین مصاحبه خود درباره این ماجرا گفته بود:

طی صحبتی که با کادرفنی انجام شده، بناست گل‌محمدی طی هفته پیش‌رو با بازیکنان صحبت کند و به نوبت آن‌ها برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند. در این زمینه مشکلی نیست و این کار انجام خواهد شد. ضمن این که سرلک با خود من صحبت کرده و به هیچ وجه این شرط‌هایی که مطرح می‌شود، درست نیست. متأسفانه این صحبت‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود اما صحت ندارد.

این اظهار نظر درویش نشان می دهد هم سرلک مشکلی برای تمدید ندارد و هم گل محمدی همچون مدیران قبلی با درویش به این فرمول مشخص دست یافته که وظیفه گفتگو و مذاکره با بازیکنان برعهده اوست و بازیکنان تنها زمانی راهی باشگاه می شوند که بخواهند قرارداد امضا کنند.

از این رو وظیفه اصلی و نقش اول نقل و انتقالات برعهده یحیی گل محمدی است و با توجه به این که گل محمدی نگرانی زیادی بابت تمدید قرارداد سرلک نشان نداده و درویش هم در مصاحبه اش از تمدید قرارداد با این بازیکن خبر داده می توان انتظار داشت سرلک فصل بعد هم در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد و اخباری که پیرامون جدایی او مطرح شده را نباید جدی گرفت.