به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی پل، هافبک اتلتیکو مادرید و قهرمان جام‌جهانی 2022 با آرژانتین، در برنامه 'یونیورسو والدانو' در موویستارپلاس رودرروی خورخه والدانو نشست تا درباره حرفه خود در دنیای فوتبال صحبت کند.

هافبک اتلتیکومادرید که با آرژانتین قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را هم جشن گرفت، از دوران حرفه‌ای خود، همکاری با دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکومادرید و آینده‌‌اش می‌گوید.

دی پل درباره نقش خود در اتلتیکومادرید گفت: "امسال احساس می‌کنم خیلی مهم‌تر هستم."

والدانو از او سوال کرد که آیا احساس می‌کند در آرژانتین نقشی مهم‌تر از اتلتیکو مادرید دارد؟ او پاسخ داد: "بله، من اینطور فکر می‌کنم."

1969132

والدانو در ادامه این سوال را مطرح کرد که چه اتفاقی باید بیفتد تا به همان سطح در اتلتیکو برسد؟ دی‌پل گفت: "این به خودم بستگی دارد. فکر می‌کنم باید در اتلتیکومادرید یک قدم به جلو بردارم. تفاوت در این است که وقتی وارد آرژانتین شدم، ساختار محکم، بازیکنان یا شیوه‌ای از نحوه انجام کارها وجود نداشت. در آن تصمیم‌گیری تأثیر بسیار بیشتری داشتم. در اتلتیکومادرید در حال حاضر یک پایگاه کاملاً ساخته شده و باید ادامه بدهیم. امسال احساس می‌کنم خیلی مهم‌تر هستم. در سال اول و دوم خود را می‌شناسید و سعی می‌کنید پیام باشگاه و رختکن را متوجه شوید. اما امسال احساس می‌کنم که تأثیر بسیار بیشتری دارم. من خیلی مصمم هستم، بردن یک جام جهانی به شما قدرت می‌دهد و شما را در مکان دیگری قرار می‌دهد اما شما باید مراقب باشید."