ژاوی معتقد است که مثل بازی با کادیز توپ های این تیم وارد دروازه نشده است.

بارسلونا برای سومین بازی پیاپی در نیوکمپ شکست خورد و حالا رئال مادرید تنها با یک تساوی از 5 بازی باقی مانده، قهرمان لالیگا می شود.

طرفداری | ژاوی بعد از شکست 1-0 مقابل رایو، گفت:

حریف ساختار دفاعی فوق العاده ای داشت. توپ واقعاً رد نمی شد. این بازی شبیه بازی با کادیز بود. نمی توانستیم در نیمه زمین آنها بازی کنیم. 

پنالتی روی گاوی؟ من صحنه را ندیده ام. از داور بپرسید. من از طرف او صحبت نمیکنم.

هنوز در رتبه دوم هستیم، اما امتیازات مهمی را از دست دادیم. باید به فکر بازی با مایورکا باشیم. باید مثل یک فینال با این بازی روبرو شویم. در نیمه اول خودمان نبودیم. در نیمه دوم بهتر شدیم. همه روش ها را امتحان کردیم اما توپ نمی خواست وارد دروازه شود. شایستگی بیشتری داشتیم.

آنها از فرصت های خود استفاده کردند، ما نکردیم. باید مفیدتر عمل می کردیم. شرایط سختی است. کار را برای خودمان پیچیده کردیم. بازی ها را با ذهنیت درستی شروع نمی کنیم.

در ماه نوامبر که ما رسیدیم، نهم بودیم و مشکلات ورزشی و اقتصادی داشتیم. باید چند روز استراحت کنیم و به فکر این بازی نباشیم. سپس باید مثل یک فینال خود را آماده بازی با مایورکا کنیم.

من عصبانی، ناراحت و ناامیدم... یک فرصت طلایی از دست رفت. امروز به عنوان مربی اشتباه کردم. نتوانستم به بازیکنانم انگیزه بدهم. وقتی از زمین خارج شدم متوجه این موضوع شدم. می توانم به اشتباهات خود اقرار کنم، نه اینکه دیگران چه اشتباهی کرده اند... آن بی احترامی خواهد بود.

بیشتر از همیشه به هواداران احتیاج داریم. امروز آنها استثنایی بودند.

ما در دوره پیچیده ای هستیم و باید بسیار متحد باشیم. انتقادات را درک می کنم، همگی لایق سرزنش هستیم و کسی که بیشتر از همه مسئول است، من به عنوان سرمربی هستم.