به گزارش "ورزش سه"، طی ساعات گذشته خبری مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مس رفسنجان با شکایت لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی این تیم منتشر شد که درباره صحت آن خبر دقیقی در دست نبود.

مهاجم برزیلی مسی‌ها که بهترین گلزن این تیم در فصل جاری هم به شمار می‌رود، امروز خبر از شکایت از باشگاه خود را به‌خاطر پرداخت نشدن مطالباتش تایید کرده است.

شیمبا در این خصوص به خبرگزاری تسنیم گفت: «روزی که قرار شد به ایران برگردم و دوباره برای مس رفسنجان بازی کنم، مدیران باشگاه به من قول دادند که مطالبات سال گذشته‌ام خیلی زود پرداخت شود و در یک مدت محدود پیش‌قسط قرارداد جدید به دستم برسد. این اتفاق اما رخ نداد. من بارها با مدیران باشگاه مس رفسنجان در این مورد صحبت کردم و آنها هر بار قول جدیدی به من دادند که هیچ‌کدام از این وعده‌ها تحقق پیدا نکرد و من هم به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای نوتیس دادم. باز هم پول من پرداخت نشد تا مجبور به شکایت به فیفا شوم.»

وی افزود: «سال گذشته در مس رفسنجان شرایط خوبی داشتم و مدیران باشگاه تمام امکاناتی را که وعده داده بودند، فراهم کردند. دوران خوبی را هم پشت سر گذاشتم و رفقای خوبی در این تیم دارم. به همین علت وقتی از من خواسته شد دوباره به مس رفسنجان بروم، با وجود اینکه یکی دو پیشنهاد دیگر هم از تیم‌های ایرانی داشتم، حاضر شدم به‌خاطر علاقه قلبی‌ام به مس رفسنجان با مبلغی بسیار پایین‌تر از سال گذشته قرارداد ببندم و دوباره در شهر رفسنجان فوتبال بازی کنم. من از ابتدا با مسئولان باشگاه با دوستی رفتار کردم، اما آنها هیچ‌وقت به قول‌های خود عمل نکردند.»

شیمبا در این مصاحبه گلایه‌های دیگری نیز بابت عدم تهیه بلیت سفر به تهران برای خانواده‌اش مطرح کرده و گفته که از شرایط سخت مالی در مس رفسنجان عصبانی و ناراحت است.