به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو همواره متهم به دخالت در کار مربیانش و تعیین سرنوشت آنها بوده است و این موضوع از زمان حضور او در لیگ عربستان هم بارها تکرار شده است.

لوئیس کاسترو در اظهاراتی به روزنامه پرتغالی اوجوگو گفت: با وجود حضور رونالدو که یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، سلسله مراتب در رختکن النصر رعایت می‌شود.

کاسترو، فوق ستاره پرتغالی را از شایعه دخالت در وظایفش تبرئه کرد و گفت: کریستیانو کسی نیست که بخواهد در چنین مسائلی دخالت کند و من هم آدمی نیستم که کنترل و رهبری تیم را از دست بدهم.

1965499

او توضیح داد: در طول دوران حرفه‌ای‌ام همیشه دقیقاً می‌دانستم که تعهدات روزانه‌ام چیست و برای حمایت از تیم باید چه کار کنم و دقیقاً می‌دانستم که حضور بازیکنی مثل رونالدو در تیم چه معنایی دارد.

سرمربی النصر در پایان تاکید کرد: رونالدو نقش یک رهبر را خیلی خوب بازی می‌کند و من هم به عنوان مربی کارم را انجام می‌دهم و همه چیز در النصر خوب پیش می‌رود. رابطه من با کریستیانو عالی است.

شایعه دخالت رونالدو در کار مربیانش از زمان صحنه معروف حضور او در کنار فرناندو سانتوس در کنار خط در فینال یورو 2016 شکل گرفت و پس از آن علی‌رغم انکار و حمایت این مربی از رونالدو، این اتهامات روی او باقی ماند.

همچنین در چند سال گذشته شایعاتی مبنی بر دخالت رونالدو در تعیین سرنوشت تعدادی از مربیانش از جمله ماسیمیلیانو آلگری، ساری و پیرلو، سولسشر، رانگنیک و رودی گارسیا شنیده شده است.