به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک پس از تساوی بدون گل لیورپول و منچستر یونایتد در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس مدعی شد که در آن دیدار فقط یک تیم قصد داشته پیروز شود و برای آن تلاش کرده و آن تیم لیورپول بوده است.

روی کین از این اظهارات ناراحت و عصبانی شد و این صحبت‌ها را مغرورانه خواند و به اینکه لیورپول در ۳۰ سال اخیر فقط یک بار قهرمان لیگ برتر شده است کنایه زد و فن‌دایک را بازیکنی «بی‌ادب» خطاب کرد.

1969319

فیل تامپسون، اسطوره لیورپول، از اینکه روی کین به این شکل پاسخ فن‌دایک را داده شاکی شد و به خطاب به او گفت: «من فکر نمی‌کنم که نظر او به دلیل غرور باشد. او نظرش را گفت‌. همانطور که گری نویل نظرش را می‌گوید. همانطور که خود روی کین نظر می‌دهد. به هیچ وجه مغرور نبود. بیشتر ناامیدی از سبک بازی حریف و گل نزدن تیمش بود. اینکه روی کین می‌آید و درباره مغرور بودن فن‌دایک صحبت می‌کند کار درستی نیست. او فقط گفت فن‌دایک مغرور و بی‌ادب است و بی‌دلیل به او حمله کرد. این کار برای شخصیت بزرگی مانند کین خجالت‌آور است. من او را دوست دارم اما آقای روی کین یک لطف به ما کن و برو برای خودت یک کار و زندگی پیدا کن.»