به گزارش "ورزش سه"، جیمز در جریان بازی چلسی برابر اورتون که با شکست 0-2 این تیم به پایان رسید بار دیگر دچار مصدومیت جدی شد و زمین بازی را ترک کرد.

این مصدومیت به حدی شدید بود که او چاره دیگری جز انجام عمل جراحی روی پایش نداشت و با انتشار پستی این خبر را به هوادارانش اعلام کرد و مدعی شد که روند درمانش برای مصدومیت همسترینگ را خیلی زود آغاز خواهد کرد. 

این نگرانی وجود داشت که این ستاره انگلیسی نتواند تیم ملی کشورش را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 همراهی کند، اما دکتر لمپینن اعلام کرد که روند درمان او در بیشترین حالت چهار ماه به طول خواهد انجامید. 

1969761

او در گفت‌وگو با تلگراف در این باره اظهار داشت: «من کاملا اطمینان دارم که ریس پیش از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در اوج آمادگی و در بهترین شرایط ممکن خواهد بود. در نهایت این چلسی است که درباره میزان دوری او تصمیم خواهد گرفت اما ما درباره بازه زمانی حدود سه تا چهار ماه صحبت می‌کنیم.

این عمل جراحی بدون شک به ریس کمک خواهد کرد که شانس بیشتری برای حفظ آمادگی داشته باشد و به مصدومیت‌های همسترینگ بیشتری دچار نشود که به صورت مداوم در طول این مدت برای او اتفاق افتاده بود.»