به گزارش "ورزش‌سه"، غیبت میلاد زکی‌پور اتفاقی است که پس از پیوستن او به سپاهان خیلی اتفاق نیفتاده. فصل گذشته با حضور امید نورافکن خلایی در این رابطه در صورت غیبت زکی‌‎پور احساس نمی‌شد، اما حالا در شرایطی که امید نورافکن هنوز شرایط حضور در مسابقات را ندارد، وضعیت متفاوت است.
حالا سه گزینه پیش روی مورایس قرار دارد و به نظر می‌رسد کادر فنی پرتغالی سپاهان یکی از سه گزینه زیر را برای پر کردن جای زکی‌پور انتخاب کند.

*استفاده از آریا یوسفی 
آریا یکی از جوانان آکادمی سپاهان است که از فصل گذشته شاهد حضور او در ترکیب سپاهان هستیم. او در این فصل در پست‌های مختلفی بازی کرده و این احتمال وجود دارد که در مصاف با آلومینیوم در پست دفاع چپ بازی کند.

1939192

*برایان دابو دوباره در دفاع چپ
در دیدار برگشت سپاهان برابر الاتحاد شاهد حضور برایان دابو در پست دفاع چپ بودیم و این سورپرایز مورایس برای مارسلو گایاردو بود. برایان دابو در آن مسابقه عملکرد خوبی داشت و هیچ بعید نیست آن تصمیم دوباره تکرار شود.

1962404

*فرشاد احمدزاده 
احمدزاده پیش‌تر در سپاهان سابقه حضور در پست دفاع چپ را دارد و در بازی‌هایی که سپاهان به حفظ نتیجه نیاز دارد، او در پست دفاع چپ دیده می‌شود تا دفاعی چند لایه مقابل مهاجمین حریف شکل بگیرد.

1793429

درنهایت باید منتظر ماند و دید که مورایس از کدامیک از این 3 بازیکن در پست دفاع چپ مقابل آلومینیوم استفاده خواهد کرد. البته شاید باز هم شاهد تصمیمی غیرمنتظره از سوی مورایس باشیم و از بازیکن دیگری در این پست مقابل شاگردان حسینی استفاده شود.