به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان در جدالی جسورانه در هفته گذشته مقابل پرسپوليس موفق شده بود دو بار از حریف خود پیش بیفتد اما در نهایت با تساوی ۲-۲ به کار پایان داد تا سهم آبی‌پوشان از شگفتی سازی تنها کسب امتیاز باشد.

پورموسوی که شرایطی سختی را به واسطه مصدومیت و محرومیت مهره‌هایش پشت سر می‌گذارد، اکنون در دومین بازی خانگی پیاپی خود، برابر مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

تیمی که در هفته گذشته جدال عجیبی را برابر ملوان پشت سر گذاشته بود و با ۴ گل در خانه شکست خورد تا ساکت الهامی کاملا برافروخته و عصبانی شود. با این حال دو تیم اکنون در دیدار امروز خود با شرایطی متفاوت اما با هدف دستیابی به حداکثر امتیاز مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

مس رفسنجان به دنبال پایان دادن به حواشی اخیر و فراموشی شکست سنگین هفته گذشته و استقلال خوزستان نیز امیدوار به تکرار نمایش درخشان هفته گذشته برابر پرسپوليس و کسب نتیجه لازم از این دیدار خانگی، پا به استادیوم غدیر خواهند گذاشت.

پورموسوی که به خوبی از اهمیت امتیاز این جدال آگاه است، باید دید چه تدابیری مقابل حریف در نظر خواهد داشت تا تیمش را پیش از بازی پایانی در نیم فصل، به آینده امیدوار نگه دارد و جوانان او قادر خواهند بود یک بار دیگر با نمایش قابل‌توجه‌شان به نتیجه مطلوبی دست یابند یا خیر.