به گزارش "ورزش سه"، بعد از ظهر روز گذشته برای چلسی به تلخی سپری شد و آن‌ها هشتمین شکست فصل لیگ برتر خود را مقابل ولورهمپتون تجربه کردند.

در نیمه اول، رحیم استرلینگ یک فرصت طلایی داشت تا در موقعیت سه به تک دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. با این حال، این بازیکن 29 ساله ترجیح داد به جای پاس دادن به کول پالمر یا نیکلاس جکسون، شوت بزند و در فضای مجازی مورد اعتراض هواداران قرار بگیرد.

ضربه سر ماریو لمینا و گل مت دوهرتی باعث شد حریف پیش بیفتد و گل دقیقه 90+6 کریستوفر انکونکو هم به چلسی کمکی نکرد تا آن‌ها در نهایت 2-1 شکست را بپذیرند.

1970991

بازیکنان چلسی در این بازی با عصبانیت بیشتر از حد معمول به رقابت پرداختند و دریافت 5 کارت زرد نشان می‌دهد که آن‌ها در جبران نتیجه بازی، عصبانی بودند.

در کنار بازیکنان سرشناس چلسی، نام مارکوس بتینلی هم میان بازیکنان اخطار گرفته آبی‌ها به چشم می‌خورد. او در دقیقه 90+11 از سوی داور با کارت زرد جریمه شده بود.

نکته جالب کارت زرد دروازه‌بان چلسی این است که او تا به امروز حتی یک بازی لیگ برتری را با پیراهن این تیم انجام نداده است. او از زمان انتقال در تابستان 2021 از فولام به عنوان دروازه‌بان سوم نیمکت نشین است.