به گزارش “ورزش سه”، سعید آقایی که بخاطر فسخ قرارداد یک‌طرفه از سوی باشگاه تراکتور بازیکن آزاد محسوب می‌شد، حالا با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به نساجی مازندران پیوست.

این مدافع چپ که پس از دوران حضور دو ساله در پرسپولیس، فصل گذشته در فولاد خوزستان عضویت داشت و در ۲۶ مسابقه لیگ برتر به میدان رفت، در تابستان ۱۴۰۲ به عضویت تراکتور درآمد ولی بخاطر فسخ قراردادش در روز پایانی نقل و انتقالات، بازیکن آزاد شد که حالا هم بدون دردسر با نساجی قرارداد بست.

سعید آقایی در شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر دو بازی برای تراکتور انجام داد ولی در نهایت مسیرش از این‌تیم جدا شد و پس از چند ماه سپری کردم به‌عنوان بازیکن آزادی، قراردادی یک‌و‌نیم ساله با نساجی مازندران امضاء کرد.

این مدافع چپ که تجربه بازی برای سپاهان را هم دارد، گفته می‌شد شاید با این تیم قرارداد ببندد ولی به شمال رفت و رسما به‌عنوان اولین خرید مهم فوتبال ایران در زمستان  معرفی شد.

سعید آقایی اولین خرید لوکاس آلکاراز، سرمربی اسپانیایی برای نساجی مازندران محسوب می‌شود و آنها به دنبال تقویت تیم‌شان در نقل و انتقالات زمستانی هستند تا از رده پانزدهم جدول لیگ برتر بالا بروند.

1971298