به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای نشست معارفه لوکاس آلکاراز، سرمربی جدید نساجی، حمید بایندریان، سرپرست مدیرعاملی نساجی در مورد تغییر سرمربی نساجی عنوان کرد: ابتدا از آقای رحمتی تشکر می‌کنم که به عنوان یک بازیکن در تیم ملی خیلی مطرح بودند. در دوران مربیگری هم از تیمی آمدند که رتبه خوبی کسب کرده بودند. با توجه به درخواست هواداران مبنی بر اینکه به شرایط ایده‌آل نساجی بازگردیم این تغییر را انجام دادم.

او درباره سقف بودجه نساجی و قرارداد مربی اسپانیایی گفت: ما یک باشگاه خصوصی هستیم و سقف قرارداد را رعایت کردیم و فاصله خیلی زیادی تا سقف داریم. رقم قرارداد ایشان محفوظ است اما مدت قراردادشان یک سال و نیم است.

بایندریان درباره اینکه اردویی در تعطیلات دارند یا خیر؟ گفت: قطعا اردو داریم و با نظر سرمربی مکان آن مشخص می‌شود. در بخش جذب بازیکن و تقویت تیم حتما اقدام می‌کنیم. این اردو می‌تواند خارجی هم باشد.

بایندریان درباره حضور بانوان در ورزشگاه وطنی هم گفت: حضور بانوان محترم در ورزشگاه یک آرزو بود که با حمایت‌های مالک باشگاه و استاندار مازندران و عزیزان شورای تامین و نیروی انتظامی انجام شد. هواداران دلخور بودند که همه بانوان حضور نداشتند اما با شرایطی که پیش آمد این موضوع رقم خورد. در نیم فصل با تغییراتی که در استادیوم داریم امیدواریم در آینده تمام بانوان را در ورزشگاه داشته باشیم.

سرپرست نساجی در مورد اینکه آیا تمرینات در تهران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: ما همه دوست داریم در کنار خانواده خودمان باشیم. ما در یک استان پرجمعیت بازی می‌کنیم که استعدادهای فراوانی دارد. اگر حرفه‌ای به این موضوع نگاه کنیم باید امکانات وجود داشته باشد تا تیم را به آنجا ببریم. احتمالا در آینده خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت چون همه قوت قلب ما مردم مازندران هستند و با کمک آنها می‌توانیم تیم را به جایگاه خودمان برسانیم.