به گزارش "ورزش سه"، اولین نشست خبری لوکاس آلکاراز، سرمربی جدید نساجی برگزار شد و این سرمربی در مورد موضوعات گوناگونی صحبت کرد؛ جو هواداران نساجی، تلاش برای بهبود شرایط این تیم، آشنایی با نکونام، شجاعی، خمس و ایگناسیو و...

صحبت‌های او را می‌خوانید:

بولت پرسپولیسحس و حال از حضور در ایران و شناخت او از فوتبال آسیا
سلام به همه (به فارسی). خیلی خوشحالم که اینجا هستم. نه تنها از آمدن به اینجا بلکه از اینکه قرار است با فوتبال ایران در مدت زیادی آشنا شوم پس از ۲۰ سال در اسپانیا دوست داشتم با کشورهای دیگری آشنا شوم و این اتفاق برای من افتاد. به نظرم ایران یک فوتبال خیلی رقابتی و جنگنده دارد.

بولت پرسپولیسبا کمک هواداران نساجی را برمی‌گردانیم
وقتی این شانس به من دست داد که با باشگاه نساجی آشنا شوم، خیلی هیجان‌انگیز بود که با هواداران خیلی پرشور نساجی و فوتبال نساجی آشنا شدم. می‌خواهیم طوری کار کنیم که هواداران راضی باشند. درست است که جایگاه نساجی آنی نیست که باید باشد. شروع کار سخت است اما تقریبا مطمئن هستیم که می‌توانیم این جایگاه را برگردانیم. با اینکه سخت است و کار مشکل است اما با روح تیمی و کمک هواداران می‌توانیم به جایگاهی که می‌خواهیم برگردیم.

ویدئو: 320491

بولت پرسپولیسشناخت از مسعود شجاعی و جواد نکونام دو لالیگایی دیگر لیگ 
با آنها برخورد داشته‌ام. در سال ۲۰۰۸ من در رئال مورسیا بودم و مقابل اوساسونا بازی کردیم. بازیکنان شناخته شده‌ای در لالیگا هستند و امیدوارم از هم یاد بگیریم و پیشرفت کنیم.

ویدئو: 320493

بولت پرسپولیسدو مربی اسپانیایی دیگر ایگناسیو و پاکو خمس خیلی مقابل هم بازی کردیم. در کوردوبا و رایو وایکانو و بعضی از دستیاران ما هم مشترک بودند. 
من برای یک بازی نیامده‌ام و قرار است که یک سال و نیم اینجا باشم.

بولت پرسپولیسجو شهر قائمشهر و هدف او در نساجی
کار خیلی مشکل است. می‌دانم که نساجی قهرمان جام حذفی بوده است. خودم هم در مسابقه فینال در لیگ اسپانیا حضور داشتم. با زمان و کار و با کمک هواداران و با کمک تمام کارکنان و تشکیلات تیم نساجی و با کمک شما دوستان (اهالی رسانه) مطمئنم که می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم با اینکه به زمان نیاز داریم.

ویدئو: 320495
1971316

بولت پرسپولیسدستیاران آلکاراز در نساجی 
من آقای خسوس را آورده‌ام که خیلی به ایشان اعتماد دارم. بقیه دستیاران هم در حال حاضر در باشگاه حضور دارند.

ویدئو: 320494

بولت پرسپولیسنقل و انتقالات زمستانی
اول از همه ترجیح می‌دهیم که هشت بازیکن مصدوم به تیم بازگردند. در واقع من و باشگاه در دو بازی پیش رو بررسی می‌کنیم که چه بازیکنانی نیاز داریم. تا الان تمرین نداشته‌ایم و حداقل نیاز دارم که تیم را ببینم تا نقاط قوت و ضعف تیم را بررسی کنم.

بولت پرسپولیسبرگزاری تمرینات نساجی در تهران یا مازندران
اینکه تیم در تهران تمرین می‌کند و در قائمشهر بازی می‌کند، در حال صحبت هستیم که این موضوع حل شود اما به زمان نیاز دارد.

1971315

بولت پرسپولیستمایل به جوان‌گرایی مثل پاکو خمس
بازیکنان خوبی در آکادمی داریم؛ سیفی، ترابی و ... به هر حال قرار است در تیم ما بازی کنند، هر چند کم. نزدیک به ۲۰ سال دارند و نیاز دارند که آموزش ببینند. خیلی خوشحالیم که بازیکنان با پتانسیلی داریم.

بولت پرسپولیسنبود VAR در ایران 
در لالیگا حتی با VAR هم اشتباه می‌کنند.

بولت پرسپولیسنیاز نساجی به نجات دهنده
تاکید می‌کنم که ما به زمان نیاز داریم و باید ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید. از اینکه اینجا حضور داشتید ممنونم. خوشحالم که امروز اولین جلسه تمرین‌مان را داریم.