به گزارش ورزش سه در مصاف با شمس اذر تنا چیزی حدود 6 هزار نفر به ورزشگاه ازادی آمدند تا از پرسپولیس حمایت کنند که البته با توجه به نتایج قبلی این تیم و البته انجام بازی در روز وسط هفته زمستانی تا حدودی طبیعی هم بود اما انتظار می رود برای دیدار با نساجی استقبال هواداران این تیم بیشتر از آن مسابقه باشد.

فاصله بازی های پرسپولیس آنقدر کم شده که درست فردای بازی با شمس آذر بلیت فروشی بازی نساجی شروع شد.در واقع از ظهر دیروز بلیت فروشی این مسابقه که قرار است پنجشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شود ، شروع شده اما بعد از 24 ساعت هنوز استقبال جالبی از خرید بلیت‌های این بازی به عمل نیامده و تنها بلیت‌های جایگاه بانوان فروش رفته و چیزی حدود 24 هزار بلیت باقی مانده است.

این در حالی است که این آخرین بازی خانگی نیم فصل پرسپولیس به حساب می آید  و بعد از آن سرخ ها دوشنبه باید در رفسنجان بازی کنند و شاید به خاطر تعطیلی لیگ و در پیش بودن جام ملتها چیزی حدود دو ماه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان نرود.

از سوی دیگر این مسابقه در روز آخر هفته و نیمه تعطیل و در ساعت مناسبی برگزار می شود و انتظار می‌رود تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوب شان حمایت کنند.

البته در صفحات هواداری  کمپین‌ها و دعوت‌هایی در این زمینه آغاز شده و به نظر می رسد حداقل دو برابر تعداد تماشاگر بازی قبلی،هواداران به ورزشگاه بروند و از تیم یحیی گل محمدی و بازیکنانش حمایت کنند.