به گزارش "ورزش سه"، پدری هفته گذشته در جریان تمرینات بارسلونا مصدوم شد و زمین را ترک کرد و پس از آن گفته شده که احتمالا دو تا سه هفته دور از میادین خواهد بود. 

این خبر بدی برای ژاوی و دیگر بازیکنان این تیم بود که پیش از این هم با مصدومیت متعدد ستاره‌هایشان در این فصل روبه‌رو شده بودند، خصوصا که گفته شده است که شاید او حتی توانایی همراهی بارسا در دیدارهای سوپرجام را هم نداشته باشد. 

در حالی‌که منابع نزدیک به باشگاه مدعی شده بودند که مشکل پدری چندان جدی نیست و ارتباط خاصی با مصدومیت‌های قبلی او ندارد اما حالا روزنامه اسپورت این ادعاها را به‌صورت کامل رد کرده و خبر داده که این مصدومیت هم در ادامه مشکلات سابق این بازیکن است. 

1968807

این ستاره اسپانیایی در مدت اخیر هفت بار با مصدومیت از ناحیه ماهیچه روبه‌رو شده بود و حالا این مصدومیت هم دقیقا آسیبی است که به ماهیچه او وارد شده و به نظر می‌رسد که روند درمان او برخلاف چیزی که بارسا اعلام کرده بود به‌صورت کامل طی نشده و مشکل هنوز وجود دارد. 

این اتفاق نگرانی بیشتری را برای هواداران بارسا به وجود آورده که شاید مشکلی جدی برای پدری به وجود آمده باشد که در نهایت باعث شود برای مدتی طولانی قادر به همراهی این تیم نباشد.