به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، زمستان گذشته بارسلونا در انتقالات ژانویه توفانی کار کرد و 4 بازیکن جدید به خدمت گرفت. دنی آلوز که در پاییز با وی توافق شده بود، از ابتدای ژانویه توانست در فهرست بارسا قرار بگیرد و سپس آداما ترائوره، فران تورس و امریک اوبامیانگ نیز به بارسلونا پیوستند.


 

 

در حالی که تنها 5 بازی تا پایان فصل باقیمانده، به نظر می رسد که باید کار دنی آلوز و آداما را در بارسا تمام شده دانست. آداما در دو بازی برابر اتلتیکو و ناپولی بسیار خوش درخشید ولی سپس با درخشش عثمان دمبله نیمکت نشین شد تا جایی که هشت بازی متوالی است که نتوانسته در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او در این 8 بازی تنها 63 دقیقه به میدان رفته و نتوانسته تفاوت ها را رقم بزند. بند خرید دائمی او 30 میلیون یورو است ولی بعید است بارسا این رقم را به وولورهمپتون پرداخت کند.


 

دنی آلوز هم در بازی برابر اتلتیکو گلزنی کرد و مورد استقبال شدید هواداران بارسا در نوکمپ نیز قرار گرفت ولی او رفته رفته اسیر مصدومیت ها شد و بازی های بزرگی چون رئال را از دست داد. نام الوز حتی در فهرست لیگ اروپای بارسا هم قرار نگرفت. قرارداد ستاره برزیلی در پایان فصل تمام می شود و در آن بند تمدید هم وجود ندارد. حتی ارتباط عالی بین آلوز با خوان لاپورتا رئیس بارسا و ژاوی که سال ها با وی هم تیمی بود نیز چاره ساز نیست و باید منتظر جدایی او در پایان فصل باشیم.