به گزارش "ورزش سه"، فردا شب شاهد یک جدال هیجان انگیز و حساس بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید خواهیم بود. دیداری که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود. رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است و از سمت دیگر منچسترسیتی انگیزه‌های زیادی دارد تا در این فصل بالاخره به هدف مهم خود یعنی فتح چمپیونزلیگ دست پیدا کند.

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر رئال مادرید گفت: "این یک بازیکن خاص است. هر بازیکن جوانی دوست دارد در اینجا حضور داشته باشد. هر بار که به زمین می‌روم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. موسیقی و فضای لیگ قهرمانان اروپا همیشه برای من خاص است. هر بار که وارد زمین می‌شوم، سعی می‌کنم پیشرفت کنم. همیشه به تیم کمک می‌کنم و سعی می‌کنم بهتر و بهتر شوم. 

به‌عنوان یک مهاجم می‌خواهم بازی کنم، گل بزنم، پاس گل بدهم. کمک کردن بسیار عالی است، به این‌ترتیب اعتماد به نفس پیدا می‌کنید. من خوشحالم که بخشی از تیم هستم. سیتی تیمی پر از بازیکنان باکیفیت است، این باعث پیشرفت من می‌شود. گاهی اوقات باید درک کرد که بازیکنان خوب زیادی در تیم وجود دارند."

تقابل با رئال مادرید: "رئال مادرید اخیراً چند گل لحظه آخری به ثمر رساند و بازگشت‌هایی را رقم زد اما ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در شرایط پرفشار عملکرد خوبی داشته باشند. ما از نظر روحی و جسمی برای این بازی آماده می شویم. آنچه قبلا اتفاق افتاده اهمیتی ندارد. نه‌تنها در این فصل، بلکه در فصول گذشته می‌دانیم که آنها در مرحله انتقال چقدر خوب عمل می‌کردند. ما باید مطمئن شویم که از نظر ذهنی برای چنین مسابقه‌ای مطمئن هستیم."

فرم فوق العاده کریم بنزما: "او یک بازیکن برتر محسوب می‌شود که برای مدت زمان طولانی در سطح بالایی بازی کرده است. بنزما یک حرفه‌ای باورنکردنی است."