به گزارش "ورزش سه"، در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر ایران، سپاهان و گل گهر است به مصاف یکدیگر برود و این دیدار در شرایطی است که شاگردان مورایس در آخرین دیدار خود در لیگ مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند. 
ژوزه مورایس تابه حال در دو دیدار با گل گهر شکست نخورده و همچنین او  قبل‌تر در لیگ یونان در فصل 2017/18 به عنوان سرمربی آاک به مصاف پانتاتینایکوس تحت هدایت اوزونیدیس سرمربی فعلی گل گهر رفت که آن بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
صدرنشین جدید لیگ برتر برای دیدار با گل‌گهر یک چالش جدی دارد و آن غایبان زیاد این تیم است. برایان دابو، رضا اسدی و محمد کریمی به دلیل اخراج در بازی قبلی محروم هستند و رامین رضائیان نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند تا جمع ستاره‌های غایب سپاهان برابر گل‌گهر به عدد چهار برسد.

1970816

با چنین شرایطی سپاهان مجبور خواهد بود از ستاره‌های جوان خود مثل آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد در ترکیب اصلی استفاده کند. دو بازیکنی که در بازی قبلی از بازیکنان ضعیف سپاهان بودند و مشخص است که در حال حاضر در فرم مطلوبی قرار ندارند. در هر صورت مورایس با بازیکنانی که در دسترس دارد باید تیمش را آماده یکی از بازی‌های سخت خارج از خانه کند، او خوب می‌داند در صورتی که برابر گل‌گهر امتیاز از دست دهد اختلافش با پرسپولیس که به‌طور قطع رقیب اصلی‌اش در مسیر قهرمانی است، کمتر خواهد شد، زیرا تیم یحیی گل‌محمدی بعید است در خانه برابر نساجی بحران‌زده امتیاز از دست دهد.
حال سپاهان در وضعیتی به تقابل با گل گهر که می‌رود در طی دو سال اخیر سابقه نداشته سپاهان در 2 دیدار متوالی شکست بخورد؛ آخرین بار در لیگ بیست و یکم، سپاهان تحت هدایت محرم نویدکیا ابتدا در هفته یازدهم برابر تیم مجتبی حسینی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و پس از آن در هفته دوازدهم مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس زمین‌گیر شد.
طلایی‌پوشان در هشت دیدار اخیر دو بار مغلوب گل گهر شدند که یک بار از آن پس از رای کمیته انضباطی نسبت به وضعیت اریک باگناما باعث شد تا با پیروزی سه بر صفر سپاهان عوض شود و بار قبلی نیز در نخستین هفته از لیگ بیستم بود.