به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر از فردا شروع می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند. نتایجی که در بازی‌های این هفته رقم می‌خورد، قهرمان نیم فصل را مشخص خواهد کرد و برای این منظور سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس دارند.

در بازی‌های این هفته سپاهان در قزوین به مصاف شمس‌آذر می‌رود، پرسپولیس در رفسنجان میهمان مس است و استقلال از پیکان پذیرایی خواهد کرد.

نکته قابل توجهی که در تعیین قهرمان نیم فصل نقش دارد، تقابل استقلال و پرسپولیس با تیم‌هایی است که هدایت آنها را استقلالی‌های سابق برعهده دارند. رضا عنایتی به عنوان سرمربی پیکان فردا تیمش را به مصاف استقلال می‌فرستد و ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان هم شاگردانش را روز دوشنبه مقابل پرسپولیس به میدان می‌فرستد.

از این رو سرمربیان استقلالی شاغل در پیکان و مس رفسنجان امید زیادی به موفقیت تیم‌های خود در هفته پانزدهم لیگ برتر دارند. سپاهانی‌ها نیز امیدوار هستند الهامی و عنایتی بتوانند مقابل پرسپولیس و استقلال در این هفته نتایج خوبی بگیرند و در نهایت طلایی پوشان به عنوان قهرمان نیم‌فصل مسابقات معرفی شوند.

با این تفاسیر شاهد برگزاری دیدارهای حساسی در هفته پایانی نیم فصل اول خواهیم بود تا قبل از تعطیلی مسابقات فوتبال باشگاهی نمایش‌های لذت‌بخشی را ببینیم.