به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی در ماه آگوست سال جاری میلادی 38 ساله خواهد شد و قرارداد فعلی او با یوونتوس تا ژوئن 2023 ادامه دارد. 
با این حال، این قرارداد پیش از عدم موفقیت تیم ملی ایتالیا در صعود به جام جهانی 2022 قطر به امضا رسیده و بسیاری باور داشتند که این اتفاق ممکن است سرنوشت او را در جمع بازیکنان بیانکوری هم تحت تاثیر قرار دهد. 
کیه‌لینی پس از پیروزی 1-2 برابر ساسولو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« علاقه من به یووه هرگز پایانی ندارد. این علاقه هیچ‌وقت تمام نخواهد شد! این عشق حداقل از طرف من بسیار قدرتمند است اما فکر می‌کنم این باشگاه هم احساس مشابهی نسبت به من دارد.»

 


او با اشاره به تصمیمش برای فصل آینده اظهار داشت:« البته که از حالا تا آخر فصل باید همه چیز را ارزیابی کنم، باید با خانواده‌ام درباره این که بهترین تصمیم چیست صحبت کنم. اجازه دهید اول تکلیف جدول و فینال کوپا ایتالیا مشخص شود و سپس با خانواده و یووه صحبت می‌کنم تا به نتیجه برسیم که چه تصمیمی برای همه بهتر است. این کاری است که تابتسان گذشته هم انجام دادم.»
این بازیکن همچنین در گفتگو با DAZN تصمیش برای خداحافظی از تیم ملی ایتالیا را نیز تایید کرده و اضافه کرد:« من در ورزشگاه ومبلی از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد که بهترین لحظه دوران فوتبالم را با قهرمانی در یورو در آنجا سپری کردم. می‌خواهم با خاطره خوبی از آتزوری جدا شود. بازی با آرژانتین قطعا آخرین دیدار من با پیراهن تیم ملی  در ترکیب این تیم خواهد بود.»