به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در پنجمین تجربه حضورش روی نیمکت پیکان، مقابل استقلال قرار گرفت و انگیزه زیادی داشت که تیمش بتواند در ورزشگاه آزادی صاحب امتیاز شود، اما علی‌رغم نمایش خوبی که مقابل آبی پوشان ارائه دادند، به هدف‌شان نرسیدند که این اتفاق با ناراحتی سرمربی خودروسازان همراه بود و در لحظات پایانی هم این موضوع بیشتر دیده شد.

سرمربی پیکان در شرایطی که تیمش با نتیجه دو بر صفر عقب بود و لحظاتی قبل از اینکه گل اول بازی را بزند، در دقیقه 90 بخاطر جنجال در کنار زمین با کارت زرد و بلافاصله با کارت قرمز مواجه شد، اما امیرسامان سلطانی خیلی سریع تصمیم خود را تغییر داد و رنگ کارت را هم عوض کرد.

1973236
1973237
1973238
1973239

عنایتی در ثانیه‌های ابتدایی وقت‌های اضافه، بخاطر یک برخورد در میانه زمین، اعتراض شدیدی نسبت به بازیکن خودی داشت و از شدت عصبانیت از محوطه فنی و خط طولی زمین هم اخراج شد که امیرسامان سلطانی این تصور را داشت او را مخاطب خود قرار داده و به همین دلیل به سرعت به کنار زمین آمد تا سرمربی پیکان را جریمه کند.

این داور 29 ساله که هفتمین قضاوت سنگین خود در نیم‌فصل اول لیگ برتر را انجام می‌داد و سعی در مدیریت بازی در لحظات پایانی داشت، ابتدا به رضا عنایتی بخاطر خروج از محوطه  فنی و خط طولی زمین کارت زرد نشان داد، اما رفتار سرمربی پیکان موجب شد تا کارت زرد او تبدیل به قرمز شود و عصبانیت و اعتراض او را بیشتر کند.

اما امیرسامان سلطانی پس از بررسی دوباره صحنه اتفاق افتاده در ذهن خود و مشورت با سید یعقوب حجتی کمک اول خود، تصمیم گرفت تا رنگ کارت را دوباره تغییر بدهد.

رضا عنایتی که تاکید می‌کرد هیچ اعتراضی به سوت داور مسابقه انجام نداده و فقط به بازیکن خودی اعتراض داشته، اظهاراتش به همراه مرور اتفاقات افتاده توسط امیرسامان سلطانی، با تغییر رنگ کارت همراه شد و در لحظات پایانی کنار زمین ماند.

سرمربی پیکان که پس از اخراج به سمت وسط زمین حمله‌ور شده بود و با تلاش کمک داور اول از رفتن به سمت داور صرف نظر کرد، پس از تغییر رنگ کارتش، آرامش خود را به دست آورد که لحظاتی بعد هم گل اول را زدند.

البته در این صحنه کارت زرد عنایتی بخاطر خروج از محوطه فنی مربیان باقی ماند، اما کارت قرمز او پاک شد تا دور رفت با خاطره تلخ برای او به پایان نرسد.