اسطوره فوتبال هلند معتقد است دلیلی برای کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو از ترکیب فصل آینده منچستریونایتد وجود ندارد.

مارکو فن باستن می گوید اگر عملکرد خوب رونالدو ادامه داشته باشد، دلیلی ندارد اریک تن هاخ این بازیکن را از برنامه هایش حذف کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در فصلی که منچستریونایتد عملکرد خوبی نداشته است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگد، کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان خوب شیاطین سرخ بوده و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده است. در حال حاضر تردیدهایی در مورد وضعیت رونالدو بعد از حضور اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ در فصل آینده وجود دارد. با این حال مارکو فن باستن، اسطوره فوتبال هلند و برنده سه توپ طلا براین باور است که رونالدو می تواند جایگاهش در تیم انگلیسی را نگه دارد. او در این باره گفت:

اگر نمایش رونالدو شبیه چیزی که مقابل نوریچ بود باقی بماند و به طور دائم در هر بازی دو یا سه گل بزند، نیازی نیست که او را از تیم کنار بگذارید. رونالدو بازیکنی است که کار خودش را انجام می دهد اما تا زمانی که گلزنی کند، باید برای او جایگاهی در تیم در نظر بگیرید. تن هاخ می داند که نمی تواند از نظر فیزیکی همان چیزی را از رونالدو بخواهد که از یک جوان 18 ساله می خواهد. البته رونالدو باید به سختی تلاش کند اما مطمئنم تمام تلاشش را می کند چون می دانم تن هاخ روی او تاثیر می گذارد تا به نحوه ای که این مربی دوست دارد بازی کند.

فن باستن در ادامه گفت:

به اریک یک توصیه می کنم. وقتی کارت را آنجا شروع کردی، به رسانه ها گوش نده. او باید تمام تمرکزش را روی کارش، روی تمرینات و روی تیم بگذارد و اگر این کار را بکند، مطمئنم می تواند همه چیز را در یونایتد عوض کند.