به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس سال 2023 را به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن تمام کرد. دلیلی وجود دارد که آن را هیجان‌انگیزترین لیگ دنیا می‌دانند. 

شکست غافلگیرکننده آرسنال مقابل فولام و پیروزی تاتنهام مقابل بورنموث، رقابت بالای جدول را نزدیک و نفس‌گیر کرده تا جایی که الان بین صدرنشین و تیم پنجم تنها سه امتیاز اختلاف وجود دارد (لیورپول صدرنشین و سیتی رده سوم یک بازی کمتر دارند).

1973420

آرسنال در دیدار مقابل فولام سقوط کرد. مردان مارکو سیلوا آزار دائمی مردان میکل آرتتا بودند و رائول خیمنز و بابی دی کوردووا-رید گل بوکایو ساکا را پاسخ دادند.

با یک پیروزی، توپچی‌ها می‌توانستند سال را به عنوان صدرنشین ببندند، اما آنها با 40 امتیاز به رده چهارم سقوط کردند. آرسنال با یک بازی بیشتر از سیتی پایین‌تر از این تیم قرار دارد.

1973390

تاتنهام آنگه پوستکوگلو ولی مقابل بورنموث آندونی ایرائولا موفق کار کرد و با نتیجه 3-1 پیروز شد تا با 39 امتیاز به رده پنجم صعود کند. پاپ سار، سون هیونگ مین و ریچارلیسون گلزنان اسپرز بودند.

1973597

لیورپول و استون ویلا، در صدر

لیورپول یورگن کلوپ (با یک بازی کمتر) و استون ویلا از اونای امری با امتیاز برابر (42) فعلا بر لیگ برتر مسلط هستند، اما آنها اجازه ندارند حتی یک شکست را تجربه کنند چون هر لحظه امکان از دست رفته جایگاهشان وجود دارد.

بعد از این پنج تیم به وستهم دیوید مویس می‌رسیم که با چاقو بین دندان‌هایش توانسته خود را در جمع نخبگان قرار دهد. وستهم در رتبه ششم با 33 امتیاز قرار دارد. پشت سر این تیم شرق لندنی، منچستریونایتد (هفتم با 31 امتیاز)، برایتون (هشتم با 30 امتیاز) و نیوکسل (نهم با 29 امتیاز و یک بازی کمتر) قرار دارند. برای یافتن چلسی نیز باید تا رتبه دهم پایین بیاییم!