به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی لیورپول برابر نیوکسل با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. قرمزها برای فاصله گرفتن از رده دوم و فرار از استون ویلا و منچسترسیتی مجبور به پیروزی در این بازی هستند.

آنها در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتند و حتی می‌توانستند با گل کردن این موقعیت‌ها کار را در همان ۴۵ دقیقه ابتدایی تمام کنند و نیمه دوم را با خیال راحت‌تری آغاز کنند، اما بدشانسی و اشتباه بازیکنان، باعث شدند بازی در نیمه اول ۰-۰ به اتمام برسد.

در یکی از موقعیت‌هایی که قرمزها با بدشانسی از دست دادند، الکساندر آرنولد در سمت راست صاحب توپ شد. او می‌توانست توپ را به روی دروازه سانتر کند، اما تصمیمی عجیب گرفت. او از همان زاویه بسته شوتی محکم را روانه دروازه نیوکسل کرد. مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان این تیم فقط توانست توپ را تماشا کند و نیمچه واکنشش برای مهار ضربه فایده‌ای داشت. توپ به شکل محکمی از تیر یک گذشت و با بدشانسی وارد دروازه نشد و با برخورد به تیر عمودی دروازه دفع شد.

1973968
1973969

ضربه او یادآور گل زیبای مارکو ون باستن، اسطوره هلندی، به شوروی در جام ملت‌های اروپای ۱۹۸۸ بود. در آنجا ون باستن به زیبایی دروازه داسایف را باز کرد اما امشب دوبراوکا شانس آورد و به سرنوشت دروازه‌بان شوروی دچار نشد.