به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش مثل همیشه دور از ترکیب اولیه هال سیتی در دیدار دوشنبه شب مقابل شفیلد ونزدی بود و برای سومین بازی پیاپی جزء نفرات ذخیره قرار داشت، اما زودتر از چهار بازی دیگرش در فصل 24-2023 چمپیونشیپ انگلیس به میدان رفت و فرصت بیشتر به این ستاره ایرانی کاری کرد تا موثر ظاهر شود.

تیم فوتبال هال سیتی در حالی که اللهیار صیادمنش را دور از ترکیب داشت و جزء نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت 20:45 دوشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه هیلسبورگ مقابل تیم رده بیست و سومی و ماقبل آخر جدول چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم این رقابت‌ها را برگزار کند.

هال سیتی که پس از دو شکست متوالی در دیدار اخیرش موفق به کسب پیروزی شده بود، در مسابقه با شفیلد ونزدی دور از انتظار ظاهر شد و یک اخراجی در نیمه اول داد و در نیمه دوم نمایش ضعیفی ارائه کرد و سه بار دروازه خود را بازشده دید که حضور تعویضی اللهیار صیادمنش منجر به جبران یکی از گل‌های خورده شد.

ویدئو: 321029

اللهیار صیادمنش که پیش از این در چهار مسابقه چمپیونشیپ انگلیس حضور تعویضی در بازی‌ها داشت و کمتر از 30 دقیقه به میدان رفته بود، در دیدار با شفیلد ونزدی زودتر از همیشه به میدان آمد و در دقیقه 61 وارد شد.

صیادمنش که انگیزه زیادی برای خودنمایی در هال سیتی و رسیدن به ترکیب تیمش داشت، پس از فرارهای خطرناک که بی‌ثمر مانده بود، در دقیقه 75 با حرکت سریع از سمت راست زمین وارد محوطه جریمه شد و قصد داشت با عبور از مایکل ایهیکوه گلزنی کند که توپ به دست این مدافع شفیلد ونزدی خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

1973970

پنالتی‌ای که هال سیتی با تاثیرگذاری اللهیار گرفته بود را اسکات توآین تبدیل به گل کرد، اما در نهایت این تیم با نتیجه سه بر یک مقابل شفیلد ونزدی مغلوب شد تا 39 امتیازی و در جایگاه هفتم جدول چمپیونشیپ انگلیس بماند و فرصت صعود به رده ششم را از دست بدهد.

اللهیار صیادمنش که سال گذشته در 19 مسابقه چمپیونشیپ انگلیس دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، در فصل جاری بخاطر مصدومیت‌های پیاپی و دور شدن از ترکیب و فهرست مسابقات، فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را هم از دست داد ولی در شب اعلام لیست نهایی تیم ملی ایران و اولین بازی خود در سال 2024 درخشید و یک پنالتی گرفت تا امیدوار به ادامه فصل شود.