به گزارش "ورزش سه"، هر چه از بازی امروز لیورپول و نمایش آنها مقابل نیوکسل تعریف کنیم کم گفته‌ایم. آنها در طول مسابقه با ایکس جی بالای ۴.۵ هر کاری که خواستند با خط دفاعی حریف انجام دادند و در شرایطی زمین مسابقه را با ۴ گل ترک کردند که شاید می‌توانستند بیش از ۱۰ بار دروازه حریف را باز کنند.

ویدئو: 321043
1973992

موقعیت‌های لیورپول در نیمه اول و دوم بی‌شمار و از حیث تعداد غیرقابل باور بود. آنها با مهاجمان پرتعدادشان در دو نیمه بارها و بارها از قلب دفاع و از کنار‌ه‌ها توپ را به سمت دروازه نیوکسل فرستادند و اگر درخشش مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان نیوکسل، نبود، لیورپول می‌توانست یک نتیجه رویایی و تاریخی را در این بازی ثبت کند.

1973986

مسابقه‌ای زیبا در اولین روز از سال ۲۰۲۴ برای یورگن کلوپ خوشایند و تضمین‌کننده صدرنشینی آنها بود. او به قدری از نمایش تیمش به هیجان آمد که پس از گل سوم که توسط خاکپو روی پاس صلاح به ثمر رسید، با شادی گلی عجیب آنفیلدی‌ها را به فریاد زدن با تمام قوا دعوت کرد. کلوپ دوست دارد صدای تشویق شاگردانش را در حالتی کرکننده بشنود.

1973988

آنها با این پیروزی با ۴۵ امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و با توجه به دو شکست آرسنال، حالا فقط سیتی را به عنوان حریف جدی پیش روی خود خواهند دید. البته فرمی که لیورپول امروز نشان داد، به سختی قابل تکرار است. اینک با هم گل‌های این مسابقه را با هم مرور می‌کنیم.

گل اول: در دقیقه ۴۹ لوئیز دیاز در پشت محوطه حریف با حرکتی زیبا نونیز را در داخل باکس صاحب توپ کرد. او بلافاصله توپ را به صلاح در مقابل دروازه داد و مهاجم مصری به راحتی دروازه را باز کرد.

1973991

گل دوم: در دقیقه ۷۴ روی حرکت چشم‌نواز صلاح از سمت راست و پاس او دیوگو ژوتا در نزدیکی دروازه صاحب توپ شد، او با پاسی ساده و چشم‌نواز جونز را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه را برای بار دوم گشود.

1973990

گل سوم: در دقیقه ۷۸ صلاح با یک پاس بیرون پای تماشایی توپ را به خاکپو در مقابل دوبراوکا رساند و او به سادگی گل سوم را به ثمر رساند.

1973987

گل چهارم: در دقیقه ۸۶ ژوتا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان، توسط دوبراوکا سرنگون شد و تیلور نقطه پنالتی را نشان داد. صلاح پشت توپ ایستاد و موفق شد نیوکسل را چهارتایی کند.

1973989