به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در نیمه اول بازی دیشب تیمش برابر نیوکسل یک پنالتی از دست داد و باعث شد نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به پایان برسد. با این حال او در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و باعث شد همه بازی‌ نسبتاً ضعیفش در نیمه اول را فراموش کنند.

البته علاوه‌بر دبل و پاس گل، توجه هواداران به کفش‌های صلاح نیز جلب شد. او پس از از دست دادن پنالتی در نیمه اول کفش‌هایش را عوض کرده بود. بسیاری دلیل این کار را خرافات صلاح دانستند.

1974017
1974018

با این حال مهاجم مصری قرمزها پس از بازی دلیل کارش را توضیح داد. او در گفتگو با اسکای اسپورتس درباره تعویض کفش‌هایش گفت:«آن کفش‌هایی که در نیمه اول داشتم و یک پنالتی را از دست دادم همان کفش‌هایی هستند که دیروز با آنها در تمرین بودم. این خرافات نیست، من فقط می‌خواستم آنها را تغییر دهم. احساس کردم در بین نیمه کفش‌هایم را عوض کنم بهتر است. همین کار باعث شد ذهنم آرام شود و بر روی پیروزی تیم تمرکز کنم.»

صلاح پس از این برد تیمش را به مقصد تیم ملی مصر و حضور در جام ملت‌های آفریقا ترک خواهد کرد. به عبارت دیگر این آخرین بازی او پیش از رفتن به تیم ملی بود و موفق شد با نمایشی چشم‌گیر، یک خداحافظی موقت و باشکوه با قرمزها داشته باشد.