به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری تماشایی‌ توانست نیوکسل را در آنفیلد با نتیجه ۴-۲ شکست دهد. قرمزها در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را گل نکردند و محمد صلاح نیز یک پنالتی از دست داد تا ۴۵ دقیقه ابتدایی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اما شاگردان یورگن کلوپ به خوبی ظاهر شدند و با زدن ۴ گل ۳ امتیاز بازی را کسب کردند. مرد اول نیمه دوم صلاح بود که ۲ گل زد، یک پاس گل داد و روی دیگر گل نیز تاثیر مستقیم داشت.

او صحبت‌های پس از بازی‌اش را با بیان وضعیت رختکن در بین دو نیمه آغاز کرد. او گفت:«در بین دو نیمه در رختکن صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم که ما باید آرامش خود را حفظ کنیم. خودم به این فکر می‌کردم که «با این عملکرد به تیم ملی می‌روی؟»، نه. نه واقعا نمی‌خواستم با نمایشم در نیمه اول اینجا را ترک کنم.»

1974015

صلاح سپس درباره پیروزی تیم و احتمال قهرمانی در این فصل صحبت کرد:«این یک نتیجه عالی برای ماست. بازی بسیار فشرده بود. اکنون ما در صدر جدول هستیم، باید ادامه دهیم و در هر بازی پیروز شویم. به قهرمانی در این فصل باور زیادی داریم. ما استعدادهای خوبی در تیم داریم و می‌توانیم قهرمانی را کسب کنیم.»

او درباره وضعیت لیورپول بدون خودش گفت:«بدون من هم آنها عالی خواهند بود. ما بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. هر کسی می‌تواند در پست من بازی کند. هر کسی می‌تواند کاری را که من انجام می‌دهم انجام دهد.»

مهاجم مصری لیورپول در آخر درباره رفتن به تیم ملی و هدفش در جام ملت‌های آفریقا صحبت کرد:«بازی در تیم ملی خیلی معنا دارد. می‌توانید از کرگر بپرسید. می‌توانید از هر کسی بپرسید. بازی در تیم ملی با پیراهن امری عادی نیست. من دوست دارم جام ملت‌های آفریقا را با کشورم ببرم.»