به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، در دیداری بسیار جذاب نیوکسل را با نتیجه ۴-۲ شکست دهد. آنها با ۴۵ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند و با نمایشی که برابر نیوکسل نشان دادند، ثابت کردند که مدعی جدی قهرمانی این فصل هستند.

البته تنها صحنه جذاب و قابل توجه بازی در ۹۰ دقیقه رخ نداد. پس از بازی و در حالی که کلوپ به زمین آمده بود و در حال دست زدن و جشن گرفتن پیروزی بود، ناگهان متوجه گم شدن حلقه ازدواجش شد.

1974013

او بیخیال خوشحالی و برد تیمش شد و مشغول جستجو برای پیدا کردن انگشتر شد. پس از ناکامی در یافتن حلقه، به یکی از نیروهای امنیتی داخل زمین پناه برد و از او نیز خواست در پیدا کردن این انگشتر به او کمک کند.

1974011
1974012

با این حال تلاش‌های مامور امنیتی نیز بی‌نتیجه ماند تا اینکه یکی از فیلمبرداران داخل ورزشگاه انگشتر را دید و به سرمربی اطلاع داد. کلوپ با خوشحالی به سمت فیلمبردار آمد، انگشترش را برداشت و آن را با خوشحالی بوسید. این ویدئو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و توجه کاربران را جلب کرد.

1974010
1974009

کلوپ پس از بازی درباره این اتفاق گفت:«من قبلا نیز یک بار در زندگی‌ام این حلقه را در دریا گم کرده بودم و مجبور شدم به یک غواص حرفه‌ای پناه ببرم تا آن را برایم پیدا کند. هر چند وقت یک بار که چند کیلو از وزنم را از دست می‌دهم، ممکن است انگشتر دیگر اندازه‌ام نباشد و این گونه گم شود. من اهل جواهرات نیستم، اما این همان انگشتری است که نمی‌توانم بدون آن زندگی کنم. فیلمبرداری که آن را پیدا کرد قهرمان من است. او قهرمان جدید من برای سال ۲۰۲۴ است. او در این فصل چند بار مرا اذیت کرده و مزاحمم شده بود اما از این به بعد اگر بخواهد تمام صورت من را در دوربینش داشته باشد و برای فیلمبرداری به نزدیک‌ترین فاصله ممکن بیاید، من مشکلی ندارم.»