به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از دو سال خاطره انگیزی که در پرسپولیس داشت و بیشترین آمار کلین‌شیت لیگ برتر را به دست آورد و عنوان بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد، در سه رویارویی متوالی همراه با مس رفسنجان مقابل سرخ پوشان با اتفاق عجیبی مواجه شده و روی دو پنالتی و یک صحنه مشکوک به آفساید دروازه خود را باز شده دیده است.

این دروازه‌بان بعد از اینکه تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و راهی مس رفسنجان شد، در دو مسابقه رفت و برگشت فصل گذشته برابر تیم سابق خود در حالی دروازه‌اش را باز شده دید که در هر دو بازی، ضربات پنالتی او را مغلوب کرد و دیروز هم با یک صحنه مشکوک داوری دیگر نتوانست برابر سرخ پوشان کلین‌شیت کند.

1974081

حامد لک در دیدار رفت سال گذشته مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نمایش درخشانی داشت ولی روی یک پنالتی مغلوب شد و در مسابقه برگشت که پنالتی اشتباه به ضرر تیمش اتفاق افتاد نیز نتوانست کلین‌شیت کند و دیروز هم برای سومین بازی پیاپی چنین سرنوشتی در انتظارش بود و یک موقعیت مشکوک به آفساید در نهایت وارد دروازه‌اش شد.

این دروازه‌بان که قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با پرسپولیسی‌ها و یحیی گل‌محمدی داشت، امیدوار بود بتواند برابر تیم سابقش کلین‌شیت کند که سرنوشت دو تقابل قبلی برای او اتفاق افتاد.