رضا درویش هفته گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد یحیی گل محمدی لیست خرید فصل آینده را به او داده است. اظهار نظری که تعجب و حتی گلایه سرمربی سرخپوشان را در پی داشت چرا که هنوز ۶ هفته دیگر لیگ سال جاری باقی مانده و معلوم نیست چرا مدیرعامل این باشگاه چنین موضوعی را گفته است. ماجرا اما چیست و درویش از کدام لیست صحبت کرده است؟

یحیی گل‌محمدی با توجه به تجربه فصل پیش و از دست دادن ستاره‌هایی که غیبت آنها در بازی‌های این فصل قرمزپوشان مشهود است، چندی پیش از درویش درخواست می‌کند تا با بازیکنانی که قراردادهایشان رو به پایان است مذاکره کرده و مسیر تمدید قرارداد این نفرات فراهم شود.

در واقع منظور گل محمدی بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و رامین رضاییان بود. نفراتی که باشگاه به فکر تمدید با آنها است اما این بازیکنان فعلاً به صورت رسمی برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره ننشسته‌ و هر کدام به نوعی قول این را به باشگاه داده‌اند که بعد از پایان فصل در پرسپولیس می‌مانند. البته که باشگاه هم برای تمدید قرارداد با این نفرات نیازمند پول است و این روزها تامین پول برای باشگاه پرسپولیس کار راحتی نیست.